Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16805
Назва: Формирование системы управления маркетингом предприятия, основанной на принципах самоорганизации
Інші назви: Formation of the management system of marketing of enterprises based on principles of self-organization
Автори: Литовченко, И.Л.
Саенсус, М.А
Ключові слова: система управления, маркетинг, самоорганизация, предприятие, структура, процессы
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Литовченко, И. Л. Формирование системы управления маркетингом предприятия, основаной на принципах самоорганизации [Текст] / И. Л. Литовченко, М. А. Саенсус // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство / голов. ред. М.М. Палінчак. – Ужгород : Гельветика, 2017. – Вип. 14№Ч.2. – С. 6–10. – Библиогр.: с.9–10 (16 назв). – Рез. укр., англ.
Серія/номер: Міжнародні економічні відносини та світове господарство;
Короткий огляд (реферат): В статье исследуются научно-методические подходы к формированию и оценке системы управления маркетингом предприятия на принципах теории самоорганизации и концепции синергетических эффектов в экономике. Проанализированы современные инструменты управления маркетингом предприятия. Рассмотрена система управления на предприятии с позиции синергетического маркетинга. Ключевые слова: система управления, маркетинг, самоорганизация, предприятие, структура, процессы.
The article explores scientific and methodological approaches to the formation and evaluation of the marketing management system of an enterprise on the principles of the theory of self-organization and the concept of a synergetic effect in the economy. The modern marketing management tools of the enterprise were analyzed. The system of enterprise management from the position of synergetic marketing was considered. Key words: management system, marketing, self-organization, company, structure, processes.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/16805
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. Випуск 14 Частина 2 - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМИРОВАНИЕ СИСТЕМЫ УПРАВЛЕНИЯ МАРКЕТИНГОМ ПРЕДПРИЯТИЯ.pdf292.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.