Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСливка, Я.В.-
dc.date.accessioned2015-04-02T08:51:25Z-
dc.date.available2015-04-02T08:51:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСливка, Я. В. Розвиток методики бухгалтерського обліку: коригування ціни у процесі продажу [Текст] / Я. В. Сливка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 3 (44). – С. 176–179. – Бібліогр.: с. 179 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1699-
dc.descriptionBorrowing foreign experience without harmonization with the realities of domestic economy and regulations negate the positive effect as well as discredit innovations. Adjustment of prices in the sales process requires the systematization of the existing methods of accounting for adjusting the trading margins and book value of the objects for sale. It is important to clarify the issue of the economic essence of the borrowed methods for adjusting prices in the sales process that are identified with the usual concepts in domestic economy. This leads to the distortion of documentation and the imposition of penalties by tax authorities for the illegal overestimation of costs and underestimation of pre-tax income. The existing methods of the accounting reflection of adjusting prices in the sales process are based on practical experience, which requires further systematization and improvement. Keywords: accounting, accounts receivable, discount, price reduction, sale price, regular price, income from sales, cost of sales.uk
dc.description.abstractЗапозичення зарубіжного досвіду без узгодження з реаліями вітчизняної економіки та нормативного регулювання нівелюють позитивний ефект та дискредитують нововведення. Коригування ціни у процесі продажу вимагає систематизації діючої методики бухгалтерського обліку, коригування торгової націн- ки та балансової вартості об’єктів продажу. Важливим є питання уточнення економічної сутності за- позичених методів коригування ціни в процесі продажу, що в реаліях вітчизняної економіки ототожню- ють зі звичними поняттями, що веде до порушення документування та накладання штрафних санкцій з боку податкових органів за неправомірне завищення витрат до оподаткування та заниження доходів до оподаткування. Діюча методика облікового відображення коригування ціни в процесі продажу базується на практичному досвіді, що вимагає систематизації та подальшого удосконалення. Ключові слова: бухгалтерський облік, дебіторська заборгованість, знижка, уцінка, ціна продажу, звичайна ціна, дохід від реалізації, собівартість реалізації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectбухгалтерський облікuk
dc.subjectдебіторська заборгованістьuk
dc.subjectзнижкаuk
dc.subjectуцінкаuk
dc.subjectціна продажуuk
dc.subjectзвичайна цінаuk
dc.subjectдохід від реалізаціїuk
dc.subjectсобівартість реалізаціїuk
dc.titleРозвиток методики бухгалтерського обліку: коригування ціни у процесі продажуuk
dc.title.alternativeDevelopment of the methodology of accounting for price adjustment in the sales processuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (44) - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЗВИТОК МЕТОДИКИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ.pdf314.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.