Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1699
Название: Розвиток методики бухгалтерського обліку: коригування ціни у процесі продажу
Другие названия: Development of the methodology of accounting for price adjustment in the sales process
Авторы: Сливка, Я.В.
Ключевые слова: бухгалтерський облік, дебіторська заборгованість, знижка, уцінка, ціна продажу, звичайна ціна, дохід від реалізації, собівартість реалізації
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Сливка, Я. В. Розвиток методики бухгалтерського обліку: коригування ціни у процесі продажу [Текст] / Я. В. Сливка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 3 (44). – С. 176–179. – Бібліогр.: с. 179 (8 назв).
Серия/номер: Економіка;
Краткий осмотр (реферат): Запозичення зарубіжного досвіду без узгодження з реаліями вітчизняної економіки та нормативного регулювання нівелюють позитивний ефект та дискредитують нововведення. Коригування ціни у процесі продажу вимагає систематизації діючої методики бухгалтерського обліку, коригування торгової націн- ки та балансової вартості об’єктів продажу. Важливим є питання уточнення економічної сутності за- позичених методів коригування ціни в процесі продажу, що в реаліях вітчизняної економіки ототожню- ють зі звичними поняттями, що веде до порушення документування та накладання штрафних санкцій з боку податкових органів за неправомірне завищення витрат до оподаткування та заниження доходів до оподаткування. Діюча методика облікового відображення коригування ціни в процесі продажу базується на практичному досвіді, що вимагає систематизації та подальшого удосконалення. Ключові слова: бухгалтерський облік, дебіторська заборгованість, знижка, уцінка, ціна продажу, звичайна ціна, дохід від реалізації, собівартість реалізації.
Описание: Borrowing foreign experience without harmonization with the realities of domestic economy and regulations negate the positive effect as well as discredit innovations. Adjustment of prices in the sales process requires the systematization of the existing methods of accounting for adjusting the trading margins and book value of the objects for sale. It is important to clarify the issue of the economic essence of the borrowed methods for adjusting prices in the sales process that are identified with the usual concepts in domestic economy. This leads to the distortion of documentation and the imposition of penalties by tax authorities for the illegal overestimation of costs and underestimation of pre-tax income. The existing methods of the accounting reflection of adjusting prices in the sales process are based on practical experience, which requires further systematization and improvement. Keywords: accounting, accounts receivable, discount, price reduction, sale price, regular price, income from sales, cost of sales.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1699
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (44) - 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РОЗВИТОК МЕТОДИКИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ.pdf314.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.