Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1699
Title: Розвиток методики бухгалтерського обліку: коригування ціни у процесі продажу
Other Titles: Development of the methodology of accounting for price adjustment in the sales process
Authors: Сливка, Я.В.
Keywords: бухгалтерський облік, дебіторська заборгованість, знижка, уцінка, ціна продажу, звичайна ціна, дохід від реалізації, собівартість реалізації
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Сливка, Я. В. Розвиток методики бухгалтерського обліку: коригування ціни у процесі продажу [Текст] / Я. В. Сливка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 3 (44). – С. 176–179. – Бібліогр.: с. 179 (8 назв).
Series/Report no.: Економіка;
Abstract: Запозичення зарубіжного досвіду без узгодження з реаліями вітчизняної економіки та нормативного регулювання нівелюють позитивний ефект та дискредитують нововведення. Коригування ціни у процесі продажу вимагає систематизації діючої методики бухгалтерського обліку, коригування торгової націн- ки та балансової вартості об’єктів продажу. Важливим є питання уточнення економічної сутності за- позичених методів коригування ціни в процесі продажу, що в реаліях вітчизняної економіки ототожню- ють зі звичними поняттями, що веде до порушення документування та накладання штрафних санкцій з боку податкових органів за неправомірне завищення витрат до оподаткування та заниження доходів до оподаткування. Діюча методика облікового відображення коригування ціни в процесі продажу базується на практичному досвіді, що вимагає систематизації та подальшого удосконалення. Ключові слова: бухгалтерський облік, дебіторська заборгованість, знижка, уцінка, ціна продажу, звичайна ціна, дохід від реалізації, собівартість реалізації.
Description: Borrowing foreign experience without harmonization with the realities of domestic economy and regulations negate the positive effect as well as discredit innovations. Adjustment of prices in the sales process requires the systematization of the existing methods of accounting for adjusting the trading margins and book value of the objects for sale. It is important to clarify the issue of the economic essence of the borrowed methods for adjusting prices in the sales process that are identified with the usual concepts in domestic economy. This leads to the distortion of documentation and the imposition of penalties by tax authorities for the illegal overestimation of costs and underestimation of pre-tax income. The existing methods of the accounting reflection of adjusting prices in the sales process are based on practical experience, which requires further systematization and improvement. Keywords: accounting, accounts receivable, discount, price reduction, sale price, regular price, income from sales, cost of sales.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1699
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (44) - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РОЗВИТОК МЕТОДИКИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ.pdf314.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.