Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1699
Назва: Розвиток методики бухгалтерського обліку: коригування ціни у процесі продажу
Інші назви: Development of the methodology of accounting for price adjustment in the sales process
Автори: Сливка, Я.В.
Ключові слова: бухгалтерський облік, дебіторська заборгованість, знижка, уцінка, ціна продажу, звичайна ціна, дохід від реалізації, собівартість реалізації
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Сливка, Я. В. Розвиток методики бухгалтерського обліку: коригування ціни у процесі продажу [Текст] / Я. В. Сливка // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / ред. кол.: В.П. Мікловда, В.І. Ярема, В.О. Приходько та ін. – Ужгород: Видавництво УжНУ "Говерла", 2014. – Вип. 3 (44). – С. 176–179. – Бібліогр.: с. 179 (8 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): Запозичення зарубіжного досвіду без узгодження з реаліями вітчизняної економіки та нормативного регулювання нівелюють позитивний ефект та дискредитують нововведення. Коригування ціни у процесі продажу вимагає систематизації діючої методики бухгалтерського обліку, коригування торгової націн- ки та балансової вартості об’єктів продажу. Важливим є питання уточнення економічної сутності за- позичених методів коригування ціни в процесі продажу, що в реаліях вітчизняної економіки ототожню- ють зі звичними поняттями, що веде до порушення документування та накладання штрафних санкцій з боку податкових органів за неправомірне завищення витрат до оподаткування та заниження доходів до оподаткування. Діюча методика облікового відображення коригування ціни в процесі продажу базується на практичному досвіді, що вимагає систематизації та подальшого удосконалення. Ключові слова: бухгалтерський облік, дебіторська заборгованість, знижка, уцінка, ціна продажу, звичайна ціна, дохід від реалізації, собівартість реалізації.
Опис: Borrowing foreign experience without harmonization with the realities of domestic economy and regulations negate the positive effect as well as discredit innovations. Adjustment of prices in the sales process requires the systematization of the existing methods of accounting for adjusting the trading margins and book value of the objects for sale. It is important to clarify the issue of the economic essence of the borrowed methods for adjusting prices in the sales process that are identified with the usual concepts in domestic economy. This leads to the distortion of documentation and the imposition of penalties by tax authorities for the illegal overestimation of costs and underestimation of pre-tax income. The existing methods of the accounting reflection of adjusting prices in the sales process are based on practical experience, which requires further systematization and improvement. Keywords: accounting, accounts receivable, discount, price reduction, sale price, regular price, income from sales, cost of sales.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1699
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 3 (44) - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РОЗВИТОК МЕТОДИКИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ.pdf314.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.