Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГарапко, Віталія Іванівна-
dc.date.accessioned2015-04-17T10:10:43Z-
dc.date.available2015-04-17T10:10:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГарапко, В. І. Досвід використання інформаційних технологій в педагогічній освіті Великої Британії (на прикладі відкритого університету) [Текст] / В. І. Гарапко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 27–31. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 30 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1814-
dc.descriptionThe article deals with the experience of the OU in the training of primary school teachers by means of information and communication technologies. The aim of this article is to reveal the place of Open University in the development and modernization of current system of higher education EU countries and particularly initial teacher training. United Kingdom belongs to the small group of European countries where on the legislation level is adopted standards of information technology in teacher training. The article is described the advantages of distance learning for more interested persons and general conditions of pre-service teacher training on educational courses. Key words: teacher’s informative competency, information and communication technologies, initial education, elementary school teacher.uk
dc.description.abstractУ статті розкривається досвід ВУ в підготовці вчите- лів початкової школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Метою статті є розкрити місце Відкритого Уні- верситету у вдосконаленні та модернізації сучасної системи вищої освіти країн ЄС та підготовки вчителя початкової шко- ли зокрема. Велика Британія належить до тієї невеликої групи європейських країн, де на законодавчому рівні прийнято стан- дарти використання інформаційних технологій у підготовці вчителів. Описано переваги дистанційного навчання для біль- шої кількості бажаючих та загальні умови навчання для отри- мання професії вчителя початкової школи на освітніх курсах. Ключові слова: інформаційна компетентність вчителя, інформаційні та комунікаційні технології, початкова освіта, вчитель початкової школи. Серія “Педагогіка, соціальна робота“. Випуск 27.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectінформаційна компетентність вчителяuk
dc.subjectінформаційні та комунікаційні технологіїuk
dc.subjectпочаткова освітаuk
dc.subjectвчитель початкової школиuk
dc.titleДосвід використання інформаційних технологій в педагогічній освіті Великої Британії (на прикладі відкритого університету)uk
dc.title.alternativeExperience of making use of informational technologies in the pedagogical education of Great Britain (on the example of open university)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.