Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1814
Название: Досвід використання інформаційних технологій в педагогічній освіті Великої Британії (на прикладі відкритого університету)
Другие названия: Experience of making use of informational technologies in the pedagogical education of Great Britain (on the example of open university)
Авторы: Гарапко, Віталія Іванівна
Ключевые слова: інформаційна компетентність вчителя, інформаційні та комунікаційні технології, початкова освіта, вчитель початкової школи
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Гарапко, В. І. Досвід використання інформаційних технологій в педагогічній освіті Великої Британії (на прикладі відкритого університету) [Текст] / В. І. Гарапко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 27–31. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 30 (15 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкривається досвід ВУ в підготовці вчите- лів початкової школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Метою статті є розкрити місце Відкритого Уні- верситету у вдосконаленні та модернізації сучасної системи вищої освіти країн ЄС та підготовки вчителя початкової шко- ли зокрема. Велика Британія належить до тієї невеликої групи європейських країн, де на законодавчому рівні прийнято стан- дарти використання інформаційних технологій у підготовці вчителів. Описано переваги дистанційного навчання для біль- шої кількості бажаючих та загальні умови навчання для отри- мання професії вчителя початкової школи на освітніх курсах. Ключові слова: інформаційна компетентність вчителя, інформаційні та комунікаційні технології, початкова освіта, вчитель початкової школи. Серія “Педагогіка, соціальна робота“. Випуск 27.
Описание: The article deals with the experience of the OU in the training of primary school teachers by means of information and communication technologies. The aim of this article is to reveal the place of Open University in the development and modernization of current system of higher education EU countries and particularly initial teacher training. United Kingdom belongs to the small group of European countries where on the legislation level is adopted standards of information technology in teacher training. The article is described the advantages of distance learning for more interested persons and general conditions of pre-service teacher training on educational courses. Key words: teacher’s informative competency, information and communication technologies, initial education, elementary school teacher.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1814
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.