Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1814
Назва: Досвід використання інформаційних технологій в педагогічній освіті Великої Британії (на прикладі відкритого університету)
Інші назви: Experience of making use of informational technologies in the pedagogical education of Great Britain (on the example of open university)
Автори: Гарапко, Віталія Іванівна
Ключові слова: інформаційна компетентність вчителя, інформаційні та комунікаційні технології, початкова освіта, вчитель початкової школи
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гарапко, В. І. Досвід використання інформаційних технологій в педагогічній освіті Великої Британії (на прикладі відкритого університету) [Текст] / В. І. Гарапко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 27–31. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 30 (15 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається досвід ВУ в підготовці вчите- лів початкової школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Метою статті є розкрити місце Відкритого Уні- верситету у вдосконаленні та модернізації сучасної системи вищої освіти країн ЄС та підготовки вчителя початкової шко- ли зокрема. Велика Британія належить до тієї невеликої групи європейських країн, де на законодавчому рівні прийнято стан- дарти використання інформаційних технологій у підготовці вчителів. Описано переваги дистанційного навчання для біль- шої кількості бажаючих та загальні умови навчання для отри- мання професії вчителя початкової школи на освітніх курсах. Ключові слова: інформаційна компетентність вчителя, інформаційні та комунікаційні технології, початкова освіта, вчитель початкової школи. Серія “Педагогіка, соціальна робота“. Випуск 27.
Опис: The article deals with the experience of the OU in the training of primary school teachers by means of information and communication technologies. The aim of this article is to reveal the place of Open University in the development and modernization of current system of higher education EU countries and particularly initial teacher training. United Kingdom belongs to the small group of European countries where on the legislation level is adopted standards of information technology in teacher training. The article is described the advantages of distance learning for more interested persons and general conditions of pre-service teacher training on educational courses. Key words: teacher’s informative competency, information and communication technologies, initial education, elementary school teacher.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1814
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.