Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18183
Title: Теорія і практика підготовки студентів до волонтерської роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки
Authors: Бартош, Олена Павлівна
Козубовський, Ростислав Володимирович
Шандор, Федір Федорович
Keywords: професійна підготовка, волонтерська діяльність, девіантна поведінка, діти, схильні до девіантної поведінки, соціальні працівники, готовність, умови ефективності підготовки.
Issue Date: Nov-2017
Publisher: Вид-во МДУ
Series/Report no.: ПЕДАГОГІКА ТА ПСИХОЛОГІЯ;
Abstract: В статті розглядаються питання підготовки студентської молоді до волонтерської роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки, кількість яких суттєво збільшилася впродовж останніх років, що актуалізує проблему пошуків ефективних форм і методів виховної роботи. Дослідження здійснювалося поетапно. На першому етапі виявлявся рівень готовності студентів до волонтерської роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки (анкетування, бесіди, спостереження, тестування, творчі роботи).Другий етап передбачав формування готовності майбутніх соціальних працівників до волонтерської роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки (бесіди, пояснення, інструктаж, проектування, інтерактивні методи, екскурсії). Запропоновано характеристику дітей з девіантною поведінкою. Розкрито сутність волонтерської діяльності і обґрунтовано необхідність залучення студентської молоді до волонтерської роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки. Визначено форми і методи підготовки студентів до волонтерської діяльності, виявлено умови, які сприяють ефективності підготовки.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18183
ISSN: 2413-3329
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бартош, Козубовський, Шандор.doc83.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.