Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18183
Title: | Теорія і практика підготовки студентів до волонтерської роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки |
Authors: | Бартош, Олена Павлівна Козубовський, Ростислав Володимирович Шандор, Федір Федорович |
Keywords: | професійна підготовка, волонтерська діяльність, девіантна поведінка, діти, схильні до девіантної поведінки, соціальні працівники, готовність, умови ефективності підготовки. |
Issue Date: | Nov-2017 |
Publisher: | Вид-во МДУ |
Series/Report no.: | ПЕДАГОГІКА ТА ПСИХОЛОГІЯ; |
Abstract: | В статті розглядаються питання підготовки студентської молоді до волонтерської роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки, кількість яких суттєво збільшилася впродовж останніх років, що актуалізує проблему пошуків ефективних форм і методів виховної роботи. Дослідження здійснювалося поетапно. На першому етапі виявлявся рівень готовності студентів до волонтерської роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки (анкетування, бесіди, спостереження, тестування, творчі роботи).Другий етап передбачав формування готовності майбутніх соціальних працівників до волонтерської роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки (бесіди, пояснення, інструктаж, проектування, інтерактивні методи, екскурсії). Запропоновано характеристику дітей з девіантною поведінкою. Розкрито сутність волонтерської діяльності і обґрунтовано необхідність залучення студентської молоді до волонтерської роботи з дітьми, схильними до девіантної поведінки. Визначено форми і методи підготовки студентів до волонтерської діяльності, виявлено умови, які сприяють ефективності підготовки. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18183 |
ISSN: | 2413-3329 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бартош, Козубовський, Шандор.doc | 83.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.