Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБенедисюк, Марія Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-02-27T11:47:21Z-
dc.date.available2018-02-27T11:47:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗадачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школи [Текст] / М. М. Бенедисюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 25-28. – Бібліогр.: с.27 (6 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18247-
dc.description.abstractУ статті розглядається процес формування ключових компетентностей в учнів основної школи; аналізується рівень дослідженості даної проблеми; досліджуються окремі компоненти ключових компетентностей, які, відповідно до вікових особливостей учнів, розвиваються при виконанні учнем фізичних задач; формулюється визначення поняття «копетентність», розкривається його сутність і зміст; формулюється перелік очікуваних результатів, які є критеріями і показниками рівня сформованості ключових компетентностей в учнів основної школи. Ключові слова: компетентність, ключова компетентність, метод, готовність, задачний підхід.uk
dc.description.abstractThe article considers the process of formation of key competences in primary school students; the level of research of this problem is analyzed; the individual components of key competencies are studied, which, in accordance with the age characteristics of students, develop when the student performs physical tasks. In order to create a favorable environment for the formation and development of competencies, it is necessary to apply various technologies and techniques based on existing knowledge and experience, on independent work and responsibility of schoolchildren, as well as on interdisciplinary connections and knowledge beyond the curriculum. Key words: competence, key competency, method, readiness, task approach.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectключова компетентністьuk
dc.subjectметодuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectзадачний підхідuk
dc.titleЗадачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школиuk
dc.title.alternativeTask-based approach in physics as a method of formation of key competences in basic school pupilsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД У ФІЗИЦІ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ.pdf296.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.