Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18247
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бенедисюк, Марія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-27T11:47:21Z | - |
dc.date.available | 2018-02-27T11:47:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Задачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школи [Текст] / М. М. Бенедисюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 25-28. – Бібліогр.: с.27 (6 назв). – Рез. рос., англ. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18247 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається процес формування ключових компетентностей в учнів основної школи; аналізується рівень дослідженості даної проблеми; досліджуються окремі компоненти ключових компетентностей, які, відповідно до вікових особливостей учнів, розвиваються при виконанні учнем фізичних задач; формулюється визначення поняття «копетентність», розкривається його сутність і зміст; формулюється перелік очікуваних результатів, які є критеріями і показниками рівня сформованості ключових компетентностей в учнів основної школи. Ключові слова: компетентність, ключова компетентність, метод, готовність, задачний підхід. | uk |
dc.description.abstract | The article considers the process of formation of key competences in primary school students; the level of research of this problem is analyzed; the individual components of key competencies are studied, which, in accordance with the age characteristics of students, develop when the student performs physical tasks. In order to create a favorable environment for the formation and development of competencies, it is necessary to apply various technologies and techniques based on existing knowledge and experience, on independent work and responsibility of schoolchildren, as well as on interdisciplinary connections and knowledge beyond the curriculum. Key words: competence, key competency, method, readiness, task approach. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | ключова компетентність | uk |
dc.subject | метод | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | задачний підхід | uk |
dc.title | Задачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школи | uk |
dc.title.alternative | Task-based approach in physics as a method of formation of key competences in basic school pupils | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД У ФІЗИЦІ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ.pdf | 296.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.