Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18247
Назва: Задачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школи
Інші назви: Task-based approach in physics as a method of formation of key competences in basic school pupils
Автори: Бенедисюк, Марія Миколаївна
Ключові слова: компетентність, ключова компетентність, метод, готовність, задачний підхід
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Задачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школи [Текст] / М. М. Бенедисюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 25-28. – Бібліогр.: с.27 (6 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається процес формування ключових компетентностей в учнів основної школи; аналізується рівень дослідженості даної проблеми; досліджуються окремі компоненти ключових компетентностей, які, відповідно до вікових особливостей учнів, розвиваються при виконанні учнем фізичних задач; формулюється визначення поняття «копетентність», розкривається його сутність і зміст; формулюється перелік очікуваних результатів, які є критеріями і показниками рівня сформованості ключових компетентностей в учнів основної школи. Ключові слова: компетентність, ключова компетентність, метод, готовність, задачний підхід.
The article considers the process of formation of key competences in primary school students; the level of research of this problem is analyzed; the individual components of key competencies are studied, which, in accordance with the age characteristics of students, develop when the student performs physical tasks. In order to create a favorable environment for the formation and development of competencies, it is necessary to apply various technologies and techniques based on existing knowledge and experience, on independent work and responsibility of schoolchildren, as well as on interdisciplinary connections and knowledge beyond the curriculum. Key words: competence, key competency, method, readiness, task approach.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18247
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД У ФІЗИЦІ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ.pdf296.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.