Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18247
Title: Задачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школи
Other Titles: Task-based approach in physics as a method of formation of key competences in basic school pupils
Authors: Бенедисюк, Марія Миколаївна
Keywords: компетентність, ключова компетентність, метод, готовність, задачний підхід
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Задачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школи [Текст] / М. М. Бенедисюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 25-28. – Бібліогр.: с.27 (6 назв). – Рез. рос., англ.
Abstract: У статті розглядається процес формування ключових компетентностей в учнів основної школи; аналізується рівень дослідженості даної проблеми; досліджуються окремі компоненти ключових компетентностей, які, відповідно до вікових особливостей учнів, розвиваються при виконанні учнем фізичних задач; формулюється визначення поняття «копетентність», розкривається його сутність і зміст; формулюється перелік очікуваних результатів, які є критеріями і показниками рівня сформованості ключових компетентностей в учнів основної школи. Ключові слова: компетентність, ключова компетентність, метод, готовність, задачний підхід.
The article considers the process of formation of key competences in primary school students; the level of research of this problem is analyzed; the individual components of key competencies are studied, which, in accordance with the age characteristics of students, develop when the student performs physical tasks. In order to create a favorable environment for the formation and development of competencies, it is necessary to apply various technologies and techniques based on existing knowledge and experience, on independent work and responsibility of schoolchildren, as well as on interdisciplinary connections and knowledge beyond the curriculum. Key words: competence, key competency, method, readiness, task approach.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18247
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.