Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18247
Название: Задачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школи
Другие названия: Task-based approach in physics as a method of formation of key competences in basic school pupils
Авторы: Бенедисюк, Марія Миколаївна
Ключевые слова: компетентність, ключова компетентність, метод, готовність, задачний підхід
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Задачний підхід у фізиці як метод формування ключових компетентностей в учнів основної школи [Текст] / М. М. Бенедисюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 25-28. – Бібліогр.: с.27 (6 назв). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається процес формування ключових компетентностей в учнів основної школи; аналізується рівень дослідженості даної проблеми; досліджуються окремі компоненти ключових компетентностей, які, відповідно до вікових особливостей учнів, розвиваються при виконанні учнем фізичних задач; формулюється визначення поняття «копетентність», розкривається його сутність і зміст; формулюється перелік очікуваних результатів, які є критеріями і показниками рівня сформованості ключових компетентностей в учнів основної школи. Ключові слова: компетентність, ключова компетентність, метод, готовність, задачний підхід.
The article considers the process of formation of key competences in primary school students; the level of research of this problem is analyzed; the individual components of key competencies are studied, which, in accordance with the age characteristics of students, develop when the student performs physical tasks. In order to create a favorable environment for the formation and development of competencies, it is necessary to apply various technologies and techniques based on existing knowledge and experience, on independent work and responsibility of schoolchildren, as well as on interdisciplinary connections and knowledge beyond the curriculum. Key words: competence, key competency, method, readiness, task approach.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18247
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД У ФІЗИЦІ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ.pdf296.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.