Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18249
Title: Теоретичні засади використання диференційованого підходу у фізичному вихованні населення різних вікових категорій та його оздоровче значення
Other Titles: Theoretical basis of using of a differentiated approach in physical education of different age groups population and its health importance
Authors: Бондарчук, Наталія Яківна
Чернов, Віктор Дмитрович
Keywords: фізичне виховання, індивідуалізація, диференціація, диференційований підхід, здоров'я, особистість
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Теоретичні засади використання диференційованого підходу у фізичному вихованні населення різних вікових категорій та його оздоровче значення [Текст] / Н. Я. Бондарчук, В. Д. Чернов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 34-37. – Бібліогр.: с.36 (8 назв). – Рез. рос., англ.
Abstract: У статті розглянуто теоретичні засади реалізації принципів індивідуалізації і диференціації в рамках сучасної гуманістичної педагогіки, визначено поняття диференціації та диференційованого підходу у фізичному вихованні. Автори розкривають питання реалізації диференційованого підходу через групову форму навчання та фізкультурно-оздоровчої діяльності, окреслюють основні критерії та інструменти диференціації, етапи процесу диференційованого фізичного виховання. Також у статті піднято проблеми його значення для збереження і зміцнення здоров'я людини. Ключові слова: фізичне виховання, індивідуалізація, диференціація, диференційований підхід, здоров'я, особистість.
The article covers theoretical basis of implementation of the individualization and differentiation principles in the modern humanistic pedagogy. The author defined the concepts of differentiation and differentiated approach in physical education. It is necessary to distinguish between the concepts of differentiation of training, differentiation of education, and differentiation of upbringing, which creates optimal conditions for the development of each individual person. An individual approach the author regards as a form of differentiation. The intention of physical education should be considered as an element of purposeful personality formation. Differentiated approach to different aspects of physical education is a tool for realizing a differentiation principle. Key words: physical education, individualization, differentiation, differentiated approach, health, personality.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18249
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017
Наукові публікації кафедри фізичного виховання
Наукові публікації кафедри фізичного виховання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.