Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18249
Название: Теоретичні засади використання диференційованого підходу у фізичному вихованні населення різних вікових категорій та його оздоровче значення
Другие названия: Theoretical basis of using of a differentiated approach in physical education of different age groups population and its health importance
Авторы: Бондарчук, Наталія Яківна
Чернов, Віктор Дмитрович
Ключевые слова: фізичне виховання, індивідуалізація, диференціація, диференційований підхід, здоров'я, особистість
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Теоретичні засади використання диференційованого підходу у фізичному вихованні населення різних вікових категорій та його оздоровче значення [Текст] / Н. Я. Бондарчук, В. Д. Чернов // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 34-37. – Бібліогр.: с.36 (8 назв). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто теоретичні засади реалізації принципів індивідуалізації і диференціації в рамках сучасної гуманістичної педагогіки, визначено поняття диференціації та диференційованого підходу у фізичному вихованні. Автори розкривають питання реалізації диференційованого підходу через групову форму навчання та фізкультурно-оздоровчої діяльності, окреслюють основні критерії та інструменти диференціації, етапи процесу диференційованого фізичного виховання. Також у статті піднято проблеми його значення для збереження і зміцнення здоров'я людини. Ключові слова: фізичне виховання, індивідуалізація, диференціація, диференційований підхід, здоров'я, особистість.
The article covers theoretical basis of implementation of the individualization and differentiation principles in the modern humanistic pedagogy. The author defined the concepts of differentiation and differentiated approach in physical education. It is necessary to distinguish between the concepts of differentiation of training, differentiation of education, and differentiation of upbringing, which creates optimal conditions for the development of each individual person. An individual approach the author regards as a form of differentiation. The intention of physical education should be considered as an element of purposeful personality formation. Differentiated approach to different aspects of physical education is a tool for realizing a differentiation principle. Key words: physical education, individualization, differentiation, differentiated approach, health, personality.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18249
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017
Наукові публікації кафедри фізичного виховання
Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ.pdf275.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.