Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1827
Title: Формування культури науково-дослідницької діяльності у майбутнього педагога
Other Titles: To the issue of formation of pedagogs research culture in future pedagogues
Authors: Дмитришин, Оксана Богданівна
Keywords: науково-дослідницька діяльність, культура, науково-дослідницька культура, професійна культура педагога
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Дмитришин, О. Б. Формування культури науково-дослідницької діяльності у майбутнього педагога [Текст] / О. Б. Дмитришин // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 46–47. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с.47 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Актуальність проблеми визначається необхідністю якісної підготовки вчителів, високим рівнем професійності освітян. У статті розглянуто окремі аспекти сутності по- няття “науково-дослідницька культура майбутнього педаго- га” та процес формування культури науково-дослідницької діяльності у майбутнього педагога. Важливими шляхами формування науково-дослідницької культури є праця над самоудосконаленням, модель роботи від найпростішого на- писання конспектів лекцій до оволодіння науковою проблема- тикою і самостійний її виклад. Перпеспективним напрямком є визначення ефективності формування науково-дослідниць- кої культури майбутніх педагогів. Ключові слова: науково-дослідницька діяльність, куль- тура, науково-дослідницька культура, професійна культура педагога
Description: Topicality of the problem is determined by the need of high-quality teachers training, a high level of professionalism of teachers. The article deals with some aspects of the nature of "prospective pedagogs research culture" and the process of creating a culture of research activities in the future teacher. Important ways in forming of the research culture is the work of self-perfection, from the simplest model of writing lectures to master scientific problems and its independent contribution. Promising direction is to determine the effectiveness of the formation of prospective pedagogs research culture . Key words: research activity, culture, research culture, professional culture of teachers.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1827
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.