Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18283
Title: Формування психічного благополуччя старших дошкільників у процесі рухової активності з використанням новітніх здоров’язбережувальних технологій
Other Titles: Formation of psychological welfare of senior preschoolers in the process of movement activity using new health-safety technologies
Authors: Дука, Тетяна Миколаївна
Keywords: діти дошкільного віку, психічне благополуччя, рухова активність, новітні здоров’язбережувальні технології
Issue Date: 2017
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Формування психічного благополуччя старших дошкільників у процесі рухової активності з використанням новітніх здоров’язбережувальних технологій [Текст] / Т. М. Дука // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 95-98. – Бібліогр.: с.97-98 (11 назв). – Рез. рос., англ.
Abstract: Стаття присвячена проблемі психічному благополуччю дітей дошкільного віку засобами новітніх здоров’язбережувальних технологій, аналізуються особливості та специфіка рухової активності, висвітлюються основні результати сучасних наукових досліджень з проблеми; розкриті ефективні здоров’язбережувальні форми, методи та засоби формування психічного благополуччя; розглянуто сучасні підходи до організації рухової активності дітей дошкільного віку. Ключові слова: діти дошкільного віку, психічне благополуччя, рухова активність, новітні здоров’язбережувальні технології.
The article is devoted to the problem of the relationship between psychological well-being and motor activity, features and specifics are analyzed, the main results of modern scientific research on the problem of interaction of mental well-being with motor activity during preschool childhood are highlighted, because today among the important tasks set by the preschool education, special importance is gaining the problem of healthcare. The content of the concepts "psychological well-being", "motor activity", "health-saving technologies", effective forms, methods and means of the newest health-saving technologies is disclosed in the article; modern approaches to the organization of motor activity of preschool children are considered. Key words: preschool children, psychological well-being, motor activity, health-saving technologies.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18283
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.