Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1829
Title: | Стимулювання майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності в умовах навчання у ВНЗ |
Other Titles: | Stimulation the future future teachers of primary schools for pedasgogic activities in the higher educational establishments |
Authors: | Єнгаличева, Ірина Віталіївна |
Keywords: | мотив, стимул, педагогічне стимулювання |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Єнгаличева, І. В. Стимулювання майбутніх учителів початкових класів до педагогічної діяльності в умовах навчання у ВНЗ [Текст] / І. В. Єнгаличева // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 50–52. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 52 (6 назв). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | У статті автор досліджує умови побудови навчально-виховного процесу у ВНЗ, що сприятимуть сти- мулюванню майбутніх учителів початкових класів до про- фесійної педагогічної діяльності. Вирішення цього завдання передбачає з’ясування залежності між основними поняттями та дослідження праць у цьому напрямі. Ключові слова: мотив, стимул, педагогічне стимулю- вання. |
Description: | The article explores the conditions of construction educational process in universities that will stimulate future elementary school teachers to professional and educational activities. Solving this problem involves finding out the relationship between the basic concepts and research works in this direction. Key words: motive, incentive, teacher incentives. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1829 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СТИМУЛЮВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ.pdf | 180.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.