Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1831
Title: Сутність і зміст профілактики адиктивної поведінки дітей в умовах територіальної громади
Other Titles: Meaning and content of preventing children’s addictive bahaviour in conditions of territorial community
Authors: Золотова, Ганна Дмитрівна
Keywords: соціально-педагогічна профілактика, адиктивна поведінка дітей, територіальна громада
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Золотова, Г. Д. Сутність і зміст профілактики адиктивної поведінки дітей в умовах територіальної громади [Текст] / Г. Д. Золотова // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 56–60. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 59–60 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті запропоновано визначити соціально-педа- гогічну профілактику адиктивної поведінки дітей як науко- во обґрунтовану та своєчасну систему дій, спрямованих на створення оптимальної соціальної ситуації розвитку дітей, яка сприяє вияву позитивних форм їх активності, пов’язану із попередженням і обмеженням причин усіх видів адиктивної поведінки. Удосконалено розподіл профілактики за видами із акцентом на первинній профілактиці, метою якої є сприян- ня гармонізації процесу соціалізації, засвоєння різноманітних життєвих навичок. Серед основних функцій профілактики виділені виховна, охоронна, регулятивна, прогностична, кон- сультативна, організаторська, посередницька, функція фан- дрейзінгу. Ключові слова: соціально-педагогічна профілактика, адиктивна поведінка дітей, територіальна громада.
Description: In the scientific research we suggest defining social and pedagogical prevention of addictive behaviour as a scientifically proved and timely action system which is aimed to create optimal condition for children’s development, which contributes to demonstrating positive forms of their activity, connected with prevention and limitation of the reasons of all kinds of addictive behavior. We developed the distribution of preventing measures according to their kinds with the emphasis on the initial prevention which is directed at contributing to harmonization of children’s socialization, adopting various vital skills. Among the basic functions of prevention we distinguish educational, protective, regulative, prognostic, consultative, organizational, intermediary, fundraising ones. Key words: social and pedagogical prevention, children’s addictive behavior, territorial community.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1831
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.