Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18310
Назва: Теоретико-методологічні проекції у дослідженні потенціалу культури здоров’я для успішної реалізації професійної діяльності майбутніми учителями фізичної культури
Інші назви: Theoretical and methodological projections in the investigation of the potential of health culture for successful implementation of professional activity by future teachers of physical education
Автори: Мосейчук, Юрій Юрійович
Ключові слова: культура, здоров’я, культура здоров’я, майбутні учителі фізичної культури, професійна підготовка
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Теоретико-методологічні проекції у дослідженні потенціалу культури здоров’я для успішної реалізації професійної діяльності майбутніми учителями фізичної культури [Текст] / Ю. Ю. Мосейчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 172-175. – Бібліогр.: с.174 (10 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): У статті зосереджено увагу на необхідності формування у майбутніх учителів фізичної культури високого рівня культури здоров’я під час навчання у вищих навчальних закладах. Проаналізовано зміст двох вихідних наукових дефініцій «культура» та «здоров’я» для розуміння сутності «культури здоров’я». Обґрунтовано потенціал культури здоров’я для успішного становлення учителя фізичної культури як кваліфікованого фахівця. Ключові слова: культура, здоров’я, культура здоров’я, майбутні учителі фізичної культури, професійна підготовка.
Higher educational institutions have important socio-pedagogical tasks for the formation of a fully developed person who relates consciously to his health and has a high level of health culture. It was established that the problem of health is inseparable from the development of culture. Therefore, the study of the essence and content of culture as a scientific category is considered as a prerequisite for a deep understanding of the culture of health. The scientific definition of «culture» is used in philosophy, sociology, and psychology. In pedagogical literature, culture is regarded as a sphere of the spiritual life of society, which covers the system of education, spiritual creativity, as well as the level of education of people. The personality culture characterizes the degree of assimilation and use of the norms of cultural life in the country and reflects two sections of social reality: 1) structural and functional; 2) axiological. By learning the culture, students are able to learn the future professional reality, as well as themselves and their own being. Addressing to the culture they can identify the motives of their professional activities on the basis of the laws of perfection and beauty. Professional culture is purposeful, conscious process, which involves the independent choice of means of the implementation of professional activities. The professional culture of the future teacher should be extremely high, because he has to educate the future generation of Ukrainians. Key words: health culture, future teachers of physical educaion, professional training.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18310
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРОЕКЦІЇ У ДОСЛІДЖЕННІ ПОТЕНЦІАЛУ.pdf280.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.