Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18323
Название: Радянська педагогіка: біографічна парадигма другої половини 40-x − 80-х рр. ХХ ст.
Другие названия: Soviet pedagogic: biographic paradigm of the second half of 40-80`s of the XXth century
Авторы: Розман, Ірина Іллівна
Ключевые слова: радянська педагогіка, парадигма, біографістика, педагогічна думка
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Радянська педагогіка: біографічна парадигма другої половини 40-х-80-х рр. ХХ ст. [Текст] / І. І. Розман // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 219-221. – Бібліогр.: с.220-221 (12 назв). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто сукупність педагогічних, загальнотеоретичних основ радянської педагогіки, систему понять і уявлень про особливості педагогічної науки другої половини 40-х − 80-тих років ХХ століття. Проаналізовано світогляд педагогів щодо виховання молоді; закцентовоно увагу на необхідності та доцільності вивчення історичного досвіду педагогічної думки як основи інноваційної технології виховання. З’ясовано роль педагогічної думки в адаптації особистості до потреб життєдіяльності у суспільстві. Ключові слова: радянська педагогіка, парадигма, біографістика, педагогічна думка.
The article deals with a set of pedagogical, general theoretical foundations of Soviet pedagogy, a system of concepts and notions about the peculiarities of pedagogical science of the second half of the 40's and 80's of the twentieth century. The worldview of pedagogues concerning the education of youth is analyzed, attention is focused on the necessity and expediency of studying the historical experience of pedagogical thought as the basis of innovative technology of education. The role of pedagogical thought in the adaptation of personality to the needs of life in society is revealed. All changes in the present are in one way or another connected with historical changes in society. Biographical paradigm of Soviet pedagogy is a whole galaxy of famous teachers, one of them is Gregory Vashchenko. The new idea in the theory of V.O.Sukhomlynsky, which was widely spoken, was the idea of convergence of the school and the family, as he called it − "the community of the family and the school". Key words: Soviet pedagogy, paradigm, biography, pedagogical thought.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18323
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РАДЯНСЬКА ПЕДАГОГІКА БІОГРАФІЧНА ПАРАДИГМА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ.pdf287.13 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.