Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18332
Название: Теоретичні основи формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дошкільників
Другие названия: Theoretical foundations of formation of value attitude to personal health in pre-school age children
Авторы: Федорова, Марія Анатоліївна
Ключевые слова: цінності, ціннісне ставлення до здоров’я, змістові компоненти ціннісного ставлення до здоров’я
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Теоретичні основи формування ціннісного ставлення до власного здоров’я у дошкільників [Текст] / М. А. Федорова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 253-256. – Бібліогр.: с.255 (6 назв). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються сучасні наукові підходи до розуміння поняття «цінності», простежується зв’язок цінностей з ціннісними ставленнями та етичною оцінкою. Виділяються етапи розвитку ціннісних ставлень та основні механізми їх розвитку, такі як зараження, наслідування, навіювання, віра, переконання. Проаналізовано педагогічні умови, що оптимізують процес виховання ціннісного ставлення до здоров’я у дошкільному віці. Ключові слова: цінності, ціннісне ставлення до здоров’я, змістові компоненти ціннісного ставлення до здоров’я.
The article deals with modern scientific approaches to understanding of the concept of "values", traces the connection of values to value attitudes and ethical evaluation. Several stages of the development of value attitudes are singled out: the allocation of a certain aspect of reality, the combination of it with the appropriate emotional state, and, the inclusion of this connection in the image "I". Pedagogical conditions that optimize the process of raising valuable attitude to health in the preschool age are analyzed. These are the unity of emotional and evaluative attitudes towards the actions of the pupil from the surrounding; consistency of requirements of all sides of the educational process; active upbringing supported by positive emotions; the usage of a dialogical form of communication with a pupil that affects the emotional sphere, stimulates the identification of volitive qualities, predetermines the development of generalizations, the nature of which determines the semantic structure of consciousness; the impact on self-perception of the child through the formation of their performance standards. Key words: values, valuable attitude to health, basic components of valuable attitude to health.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18332
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО.pdf272.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.