Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧерепаня, Марія Тарасівна-
dc.date.accessioned2018-03-05T09:40:45Z-
dc.date.available2018-03-05T09:40:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗаклади інтернатного типу: історіографія поняття [Текст] / М. Т. Черепаня // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 262-265. – Бібліогр.: с.264 (5 назв). – Рез. рос., англ.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18334-
dc.description.abstractОсновою наукових історико-педагогічних досліджень є історіографічний аналіз, що дає змогу визначити мету, завдання, ступінь розробленості досліджуваної проблеми та її наукову новизну. Обґрунтування понятійно-термінологічного апарату несе в собі важливе теоретичне і практичне значення для сучасної освіти, оскільки допомагає усвідомити роль інтернатних закладів у становленні та вдосконаленні системи суспільного виховання дітей. У статті на основі аналізу енциклопедичної та довідникової літератури розкрито сутність понять, що складають систему закладів інтернатного типу. Ключові слова: школа-інтернат, спеціалізовані школи-інтернати, спеціальні школи-інтернати.uk
dc.description.abstractThe basis of scientific historical and pedagogical research is a historiographical analysis, which makes possible to determine the aim, task, the problem under study elaboration degree and its scientific novelty. The substantiation of the conceptual-terminology apparatus carries an important theoretical and practical significance for modern education, as it helps to understand the boarding schools’ role in children’s social education system development and improvement. The article is based on the encyclopedic and reference literature analysis, and as a result of analysis are disclosed the concepts essence which make up the residential type institutions system. Boarding-school is a 1-10 grades pupils’ hostel at general education school who reside at more than 3 km from the school distance . Key words: boarding school, specialized boarding schools, special boarding schools.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.subjectшкола-інтернатuk
dc.subjectспеціалізовані школи-інтернатиuk
dc.subjectспеціальні школи-інтернатиuk
dc.titleЗаклади інтернатного типу: історіографія поняттяuk
dc.title.alternativeResidential type establishments: historiography of the conceptuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2017 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 2(41)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАКЛАДИ ІНТЕРНАТНОГО ТИПУ ІСТОРІОГРАФІЯ ПОНЯТТЯ.pdf312.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.