Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18334
Название: Заклади інтернатного типу: історіографія поняття
Другие названия: Residential type establishments: historiography of the concept
Авторы: Черепаня, Марія Тарасівна
Ключевые слова: школа-інтернат, спеціалізовані школи-інтернати, спеціальні школи-інтернати
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Заклади інтернатного типу: історіографія поняття [Текст] / М. Т. Черепаня // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 262-265. – Бібліогр.: с.264 (5 назв). – Рез. рос., англ.
Краткий осмотр (реферат): Основою наукових історико-педагогічних досліджень є історіографічний аналіз, що дає змогу визначити мету, завдання, ступінь розробленості досліджуваної проблеми та її наукову новизну. Обґрунтування понятійно-термінологічного апарату несе в собі важливе теоретичне і практичне значення для сучасної освіти, оскільки допомагає усвідомити роль інтернатних закладів у становленні та вдосконаленні системи суспільного виховання дітей. У статті на основі аналізу енциклопедичної та довідникової літератури розкрито сутність понять, що складають систему закладів інтернатного типу. Ключові слова: школа-інтернат, спеціалізовані школи-інтернати, спеціальні школи-інтернати.
The basis of scientific historical and pedagogical research is a historiographical analysis, which makes possible to determine the aim, task, the problem under study elaboration degree and its scientific novelty. The substantiation of the conceptual-terminology apparatus carries an important theoretical and practical significance for modern education, as it helps to understand the boarding schools’ role in children’s social education system development and improvement. The article is based on the encyclopedic and reference literature analysis, and as a result of analysis are disclosed the concepts essence which make up the residential type institutions system. Boarding-school is a 1-10 grades pupils’ hostel at general education school who reside at more than 3 km from the school distance . Key words: boarding school, specialized boarding schools, special boarding schools.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18334
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЗАКЛАДИ ІНТЕРНАТНОГО ТИПУ ІСТОРІОГРАФІЯ ПОНЯТТЯ.pdf312.22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.