Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18334
Назва: Заклади інтернатного типу: історіографія поняття
Інші назви: Residential type establishments: historiography of the concept
Автори: Черепаня, Марія Тарасівна
Ключові слова: школа-інтернат, спеціалізовані школи-інтернати, спеціальні школи-інтернати
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Заклади інтернатного типу: історіографія поняття [Текст] / М. Т. Черепаня // Науковий вісник Ужгородського національного університету : серія: Педагогіка. Соціальна робота / голов. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород : Говерла, 2017. – Вип. 2 (41). – С. 262-265. – Бібліогр.: с.264 (5 назв). – Рез. рос., англ.
Короткий огляд (реферат): Основою наукових історико-педагогічних досліджень є історіографічний аналіз, що дає змогу визначити мету, завдання, ступінь розробленості досліджуваної проблеми та її наукову новизну. Обґрунтування понятійно-термінологічного апарату несе в собі важливе теоретичне і практичне значення для сучасної освіти, оскільки допомагає усвідомити роль інтернатних закладів у становленні та вдосконаленні системи суспільного виховання дітей. У статті на основі аналізу енциклопедичної та довідникової літератури розкрито сутність понять, що складають систему закладів інтернатного типу. Ключові слова: школа-інтернат, спеціалізовані школи-інтернати, спеціальні школи-інтернати.
The basis of scientific historical and pedagogical research is a historiographical analysis, which makes possible to determine the aim, task, the problem under study elaboration degree and its scientific novelty. The substantiation of the conceptual-terminology apparatus carries an important theoretical and practical significance for modern education, as it helps to understand the boarding schools’ role in children’s social education system development and improvement. The article is based on the encyclopedic and reference literature analysis, and as a result of analysis are disclosed the concepts essence which make up the residential type institutions system. Boarding-school is a 1-10 grades pupils’ hostel at general education school who reside at more than 3 km from the school distance . Key words: boarding school, specialized boarding schools, special boarding schools.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18334
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 2 (41) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЗАКЛАДИ ІНТЕРНАТНОГО ТИПУ ІСТОРІОГРАФІЯ ПОНЯТТЯ.pdf312.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.