Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1841
Title: Проблеми підготовки економістів в умовах трансформації вищої школи
Other Titles: To the issue of economists training in conditions of high school transformation
Authors: Красовська, Наталія Анатоліївна
Keywords: Європейська інтеграція, професійна мобільність майбутніх економістів, інноваційні методи навчання, Болонський процес, ринок праці, тренінгові технології
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Красовська, Н. А. Проблеми підготовки економістів в умовах трансформації вищої школи [Текст] / Н. А. Красовська // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 89–93. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 93 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У роботі проаналізовано сучасний стан підготовки фа- хівців, зокрема в галузі економіки. Виявлено основні тенденції реформування української системи підготовки майбутніх економістів під впливом сучасних інтеграційних процесів. Ключові слова: Європейська інтеграція, професійна мо- більність майбутніх економістів, інноваційні методи навчан- ня, Болонський процес, ринок праці, тренінгові технології.
Description: The current state of specialists training in particular in the field of economics is analyzed in the article. The main trends of reform of the Ukrainian system of training of future economists under the influence of modern integration processes are identified. Key words: European integration, occupational mobility of the future economists, innovative teaching methods, the Bologna process, the labor market, training technology.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1841
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.