Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1845
Title: Рівні готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування
Other Titles: Levels of readiness of future engineers−teachers' for the professional and pedagogical projecting
Authors: Литвиненко, Олександр Вікторович
Keywords: інженер-педагог, професійно-педагогічне проектування, проектно-педагогічна діяльність, критерії та рівні
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Литвиненко, О. В. Рівні готовності майбутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного проектування [Текст] / О. В. Литвиненко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 102–106. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 105 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена визначенню рівнів готовності май- бутніх інженерів-педагогів до професійно-педагогічного про- ектування. Для об'єктивної оцінки ефективності експери- ментальної методики формування у студентів готовності до професійно-педагогічної діяльності були визначені показ- ники, виділені рівні та адекватні їм якісні критерії. Уточнено вихідні понятійні категорій: «критерії» та «рівні». Виділено три рівні готовності майбутніх інженерів-педагогів до про- фесійно-педагогічного проектування: 1. низький – репродук- тивний рівень; 2. середній – репродуктивно-продуктивний; 3. високий – творчий рівень. Ключові слова: інженер-педагог, професійно-педагогіч- не проектування, проектно-педагогічна діяльність, критерії та рівні.
Description: Article has defined the levels of readiness for future engineers and educators in vocational and educational projecting. With the aim of objective evaluation of experimental methods for the formation in students the readyness for professional and educational activities the levels and criteria have been determined. initial conceptual categories "criteria" and "level" have been specified. Three levels of readiness for future engineers and teachers for the vocational and educational projecting have been defined: 1. low - reproductive level 2. medium - reproductive and productive 3. high - the creative level. Key words: engineer, teacher, vocational and educational planning, design and educational activities, criteria and levels.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1845
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.