Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1846
Title: Актуалізація мотивів професійного зростання майбутніх менеджерів туризму засобами інформаційних технологій
Other Titles: Updating the motives of professional growth of future tourism managers by means of informational technologies
Authors: Лоїк, Галина Богданівна
Keywords: майбутні менеджери туризму, мотив, професійна мотивація, групи мотивів
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Лоїк, Г. Б. Актуалізація мотивів професійного зростання майбутніх менеджерів туризму засобами інформаційних технологій [Текст] / Г. Б. Лоїк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 106–109. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 108 (13 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядається питання професійної моти- вації майбутніх менеджерів туризму. Визначаються групи мотивів, їх показники, характеристики та умови для більш ефективного формування високого рівня професійної моти- вації студентів. Професійна мотивація майбутнього мене- джера туризму представляє собою інтегральний процес ді- яльності фахівця, який стимулює професійне самовдоскона- лення, саморозвиток емоційних і вольових якостей, набуття нових професійних знань, умінь і навичок, що, в свою чергу, дає можливість здійснювати ініціативні, творчі дії, не відчува- ючи невпевненості за свої рішення та їх наслідки. Поняття про професійну мотивацію дозволяють людині вирішити для себе питання, що спонукає його до саме такого типу діяль- ності, усвідомити, заради чого він прагне працювати краще, реалістичність своїх цілей, відповідність своїх прагнень цін- ностям та потребам суспільства. Ключові слова: майбутні менеджери туризму, мотив, професійна мотивація, групи мотивів.
Description: The article discusses professional motivation tourism managers to−be. The groups of motives have been identifies as well as their performance, characteristics and conditions for more effective formation of a high level of professional motivation of students. Professional motivation is not the same for everyone and depends on many psychological, physiological and sociological factors that determine the relationship between the system of value orientations personality. Speed and quality of professional motivation also depend on the ratio of the value system of personality and values of society to which a person belongs. Key words: future tourism managers, motif, professional motivation, team motivation.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1846
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.