Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1847
Title: Психолого-педагогічні умови організації підготовки фахівців фізико-математичного профілю (в умовах фундаменталізації професійної освіти)
Other Titles: Psychological and pedagogical conditions of training organization of physical and mathematical profile specialist (in conditions of fundamentalisation of professional education)
Authors: Луценко, Григорій Васильович
Keywords: фундаменталізація, концепція фундаментальної освіти, фундаментальні знання, професійна педагогічна освіта, науково-дослідна робота
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Луценко, Г. В. Психолого-педагогічні умови організації підготовки фахівців фізико-математичного профілю (в умовах фундаменталізації професійної освіти) [Текст] / Г. В. Луценко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 109–111. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 111 (13 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Проаналізовано психолого-педагогічні умови реалізації концепції фундаментальної професійної освіти. Виокремлено та проаналізовано педагогічні умови, що дозволяють сфор- мувати конкурентоспроможного фахівця фізико-матема- тичного профілю, здатного творчо підходити до вирішення педагогічних завдань.Доведено, що підготовка майбутнього фахівця фізико-математичного профілю до творчої профе- сійної діяльності тісно пов’язана з включенням студентів у активну творчу діяльність дослідницького характеру. Ключові слова: фундаменталізація, концепція фунда- ментальної освіти, фундаментальні знання, професійна пе- дагогічна освіта, науково-дослідна робота.
Description: The psychological and pedagogical conditions of the conception of fundamental professional education realization have been analyzed. The pedagogical conditions that allow to form the competitive specialists in physics and mathematics which capable to constructive solve of the educational problems have been distinguished and analyzed. It has been proved that the training of the future specialist in physics and mathematics for the creative professional activity is closely related to the inclusion of students to the constructive research activity. Key words: fundamentalization, conception of fundamental education, fundamental knowledge, professional pedagogical education, research activities.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1847
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.