Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1847
Назва: Психолого-педагогічні умови організації підготовки фахівців фізико-математичного профілю (в умовах фундаменталізації професійної освіти)
Інші назви: Psychological and pedagogical conditions of training organization of physical and mathematical profile specialist (in conditions of fundamentalisation of professional education)
Автори: Луценко, Григорій Васильович
Ключові слова: фундаменталізація, концепція фундаментальної освіти, фундаментальні знання, професійна педагогічна освіта, науково-дослідна робота
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Луценко, Г. В. Психолого-педагогічні умови організації підготовки фахівців фізико-математичного профілю (в умовах фундаменталізації професійної освіти) [Текст] / Г. В. Луценко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 109–111. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 111 (13 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано психолого-педагогічні умови реалізації концепції фундаментальної професійної освіти. Виокремлено та проаналізовано педагогічні умови, що дозволяють сфор- мувати конкурентоспроможного фахівця фізико-матема- тичного профілю, здатного творчо підходити до вирішення педагогічних завдань.Доведено, що підготовка майбутнього фахівця фізико-математичного профілю до творчої профе- сійної діяльності тісно пов’язана з включенням студентів у активну творчу діяльність дослідницького характеру. Ключові слова: фундаменталізація, концепція фунда- ментальної освіти, фундаментальні знання, професійна пе- дагогічна освіта, науково-дослідна робота.
Опис: The psychological and pedagogical conditions of the conception of fundamental professional education realization have been analyzed. The pedagogical conditions that allow to form the competitive specialists in physics and mathematics which capable to constructive solve of the educational problems have been distinguished and analyzed. It has been proved that the training of the future specialist in physics and mathematics for the creative professional activity is closely related to the inclusion of students to the constructive research activity. Key words: fundamentalization, conception of fundamental education, fundamental knowledge, professional pedagogical education, research activities.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1847
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.