Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1849
Название: | Особливості розвитку дітей-вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів |
Другие названия: | Specificity of development of children educated in secondary boarding schools |
Авторы: | Машкаринець-Бутко, Анжеліка Іванівна |
Ключевые слова: | діти-вихованці інтернату, розвиток, депривація |
Дата публикации: | 2013 |
Издательство: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Библиографическое описание: | Машкаринець-Бутко, А. І. Особливості розвитку дітей-вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів [Текст] / А. І. Машкаринець-Бутко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 116–118. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 118 (8 назв). |
Серия/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Краткий осмотр (реферат): | Сьогодні актуальною є потреба в науковому обґрунту- ванні системи педагогічних впливів на особистість дитини, яка виховується в середовищі інтернатного закладу. Стат- тя присвячена розкриттю педагогічних та психологічних чинників, які впливають на розвиток дитини, позбавленої можливості виховуватися у сімейному середовищі. Процес діалектичної взаємодії біологічних і соціальних факторів, які впливають на формування людини, не може бути стихійним. Він вимагає чіткого регулювання і систематизації з боку батьків, уповноважених вихователів. Ключові слова: діти-вихованці інтернату, розвиток, де- привація |
Описание: | Nowadays there is an urgent need for scientific grounding of educational influence on the personality of a child brought up in a boarding school environment. The author elucidates the pedagogical and psychological factors that affect the development of children deprived of opportunities to be reared in a family environment. The process of dialectical interaction of biological and social factors that influence the formation of a man can not be spontaneous. It requires strict regulation and systematization by parents and authorized caregivers. Key words: children from boarding schools, development, deprivation |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Стаття |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1849 |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ-ВИХОВАНЦІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ-ІНТЕРНАТІВ.pdf | 188.47 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.