Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1849
Назва: Особливості розвитку дітей-вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів
Інші назви: Specificity of development of children educated in secondary boarding schools
Автори: Машкаринець-Бутко, Анжеліка Іванівна
Ключові слова: діти-вихованці інтернату, розвиток, депривація
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Машкаринець-Бутко, А. І. Особливості розвитку дітей-вихованців загальноосвітніх шкіл-інтернатів [Текст] / А. І. Машкаринець-Бутко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 116–118. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 118 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Сьогодні актуальною є потреба в науковому обґрунту- ванні системи педагогічних впливів на особистість дитини, яка виховується в середовищі інтернатного закладу. Стат- тя присвячена розкриттю педагогічних та психологічних чинників, які впливають на розвиток дитини, позбавленої можливості виховуватися у сімейному середовищі. Процес діалектичної взаємодії біологічних і соціальних факторів, які впливають на формування людини, не може бути стихійним. Він вимагає чіткого регулювання і систематизації з боку батьків, уповноважених вихователів. Ключові слова: діти-вихованці інтернату, розвиток, де- привація
Опис: Nowadays there is an urgent need for scientific grounding of educational influence on the personality of a child brought up in a boarding school environment. The author elucidates the pedagogical and psychological factors that affect the development of children deprived of opportunities to be reared in a family environment. The process of dialectical interaction of biological and social factors that influence the formation of a man can not be spontaneous. It requires strict regulation and systematization by parents and authorized caregivers. Key words: children from boarding schools, development, deprivation
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1849
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.