Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18530
Назва: | Методичні рекомендації з дисципліни «Психологія» для студентів спеціальності 6.016 Спеціальна освіта, спеціалізація «Олігофренопедагогіка. Логопедія. Здоров’я людини» |
Автори: | Кляп, Маріанна Іванівна Романів, Олександр Петрович |
Ключові слова: | 6.016 Спеціальна освіта, Олігофренопедагогіка, Логопедія, Здоров’я людини, Психологія |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Ужгород: ДВНЗ «УжНУ» |
Бібліографічний опис: | "Методичні рекомендації з дисципліни «Психологія» для студентів спеціальності 6.016 Спеціальна освіта, спеціалізація «Олігофренопедагогіка. Логопедія. Здоров’я людини»", Кляп М.І.. Романів О.П., 2017. |
Короткий огляд (реферат): | Програма дисципліни “Психологія ” розрахована на студентів, які навчаються в ВНЗ за спеціальністю “Спеціальна освіта”, спеціалізація «Олігофренопедагогіка. Логопедія. Здоров’я людини». Студенти навчаються протягом 3 років та 10 місяців за денною формою навчання та 4 роки і 10 місяців за заочною формою навчання, здобуваючи кваліфікацію „Вчитель-дефектолог, вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку, асистент вчителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням. Вчитель основ здоров’я”. Навчальна дисципліна „Психологія” є нормативною, вивчається у 1-му семестрі, має обсяг 180 годин (6 кредитів) і базується на основних поняттях з біології за курс повної загальної середньої освіти, знаннях з шкільного предмета «Основи здоров’я». Вивчення курсу передбачає засвоєння студентами системи психологічних знань, основних понять з кожної теми, навичок щодо використання отриманих знань у повсякденній практичній діяльності з організації корекційно-розвивальної роботи для дітей з особливими потребами. |
Опис: | Мета курсу покликана сформувати у студентів – майбутніх дефектологів – уявлення про психологію як науку, її методологічні засади, здобути знання про психіку та психічні явища, а також про психічні процеси, особливості їх функціонування та впливу на особистість. Студенти ознайомляться з поняттями індивіда, особистості та індивідуальності, джерелами активності особистості, видами діяльності, соціально-психологічними основами функціонування людських спільнот. Особливістю вивчення цієї дисципліни студентами спеціальності “Спеціальна освіта” є засвоєння основних понять про своєрідність перебігу психічних процесів у дітей з особливими потребами. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Методичні рекомендації |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/18530 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри інформатики та фізико-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кляп_Романів_методичка_2017.pdf | 501.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.