Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОленюк, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2015-04-21T08:47:04Z-
dc.date.available2015-04-21T08:47:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationОленюк, І. В. Поєднання інформаційних технологій та управлінських впливів на практичних заняттях з фізики [Текст] / І. В. Оленюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 129–131. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 131 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1854-
dc.descriptionThe article describes the features of the management of teaching and learning activities of students in learning physics using information technology. Training of specialists of technical specialities and ensuring the appropriate levels of quality knowledge presupposes the realisation of of objectives of management actions. One of these goals is to achieve by students the anticipated level of knowledge quality that is defined by a target program in physics, compiled in accordance with the educational programme of a specialist. Achieving the level, set in a target program, is possible with a gradual move from lower to higher in the course of all types of training, including practical. Key words: monitoring, testing, student-activity-meters as a knowledge management training and cognitive activity.uk
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості здійснення управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у процесі навчання фізики з використанням інформаційних технологій. Підготовка фахівців технічних спеціальностей та забезпечення відповідних рівнів якості знань передбачає реалізацію цілей управлінських впливів. Однією із таких цілей є досягнення студентами прогнозованих рівнів якості знань, що визначається цільовою програмою з фізики, складеною відповідно до освітньо-професійної програми фахівця. До- сягнення рівня, визначеного цільовою програмою, можливе при поетапному просуванні від нижчого рівня до вищого у ході проведення всіх типів занять, в тому числі, практичних. Ключові слова: контроль, тестування, особистісно-ді- яльнісні вимірники якості знань, управління навчально-пізна- вальною діяльністю.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectконтрольuk
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectособистісно-діяльнісні вимірники якості знаньuk
dc.subjectуправління навчально-пізнавальною діяльністюuk
dc.titleПоєднання інформаційних технологій та управлінських впливів на практичних заняттях з фізикиuk
dc.title.alternativeCombination of information technologies and management influence on practical physics lessonsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.