Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1854
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Оленюк, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-21T08:47:04Z | - |
dc.date.available | 2015-04-21T08:47:04Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Оленюк, І. В. Поєднання інформаційних технологій та управлінських впливів на практичних заняттях з фізики [Текст] / І. В. Оленюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 129–131. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 131 (3 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1854 | - |
dc.description | The article describes the features of the management of teaching and learning activities of students in learning physics using information technology. Training of specialists of technical specialities and ensuring the appropriate levels of quality knowledge presupposes the realisation of of objectives of management actions. One of these goals is to achieve by students the anticipated level of knowledge quality that is defined by a target program in physics, compiled in accordance with the educational programme of a specialist. Achieving the level, set in a target program, is possible with a gradual move from lower to higher in the course of all types of training, including practical. Key words: monitoring, testing, student-activity-meters as a knowledge management training and cognitive activity. | uk |
dc.description.abstract | У статті розкриваються особливості здійснення управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у процесі навчання фізики з використанням інформаційних технологій. Підготовка фахівців технічних спеціальностей та забезпечення відповідних рівнів якості знань передбачає реалізацію цілей управлінських впливів. Однією із таких цілей є досягнення студентами прогнозованих рівнів якості знань, що визначається цільовою програмою з фізики, складеною відповідно до освітньо-професійної програми фахівця. До- сягнення рівня, визначеного цільовою програмою, можливе при поетапному просуванні від нижчого рівня до вищого у ході проведення всіх типів занять, в тому числі, практичних. Ключові слова: контроль, тестування, особистісно-ді- яльнісні вимірники якості знань, управління навчально-пізна- вальною діяльністю. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | контроль | uk |
dc.subject | тестування | uk |
dc.subject | особистісно-діяльнісні вимірники якості знань | uk |
dc.subject | управління навчально-пізнавальною діяльністю | uk |
dc.title | Поєднання інформаційних технологій та управлінських впливів на практичних заняттях з фізики | uk |
dc.title.alternative | Combination of information technologies and management influence on practical physics lessons | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПОЄДНАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА УПРАВЛІНСЬКИХ ВПЛИВІВ НА.pdf | 191.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.