Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1854
Назва: Поєднання інформаційних технологій та управлінських впливів на практичних заняттях з фізики
Інші назви: Combination of information technologies and management influence on practical physics lessons
Автори: Оленюк, Ірина Василівна
Ключові слова: контроль, тестування, особистісно-діяльнісні вимірники якості знань, управління навчально-пізнавальною діяльністю
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Оленюк, І. В. Поєднання інформаційних технологій та управлінських впливів на практичних заняттях з фізики [Текст] / І. В. Оленюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 129–131. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 131 (3 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості здійснення управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у процесі навчання фізики з використанням інформаційних технологій. Підготовка фахівців технічних спеціальностей та забезпечення відповідних рівнів якості знань передбачає реалізацію цілей управлінських впливів. Однією із таких цілей є досягнення студентами прогнозованих рівнів якості знань, що визначається цільовою програмою з фізики, складеною відповідно до освітньо-професійної програми фахівця. До- сягнення рівня, визначеного цільовою програмою, можливе при поетапному просуванні від нижчого рівня до вищого у ході проведення всіх типів занять, в тому числі, практичних. Ключові слова: контроль, тестування, особистісно-ді- яльнісні вимірники якості знань, управління навчально-пізна- вальною діяльністю.
Опис: The article describes the features of the management of teaching and learning activities of students in learning physics using information technology. Training of specialists of technical specialities and ensuring the appropriate levels of quality knowledge presupposes the realisation of of objectives of management actions. One of these goals is to achieve by students the anticipated level of knowledge quality that is defined by a target program in physics, compiled in accordance with the educational programme of a specialist. Achieving the level, set in a target program, is possible with a gradual move from lower to higher in the course of all types of training, including practical. Key words: monitoring, testing, student-activity-meters as a knowledge management training and cognitive activity.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1854
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.