Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1854
Название: Поєднання інформаційних технологій та управлінських впливів на практичних заняттях з фізики
Другие названия: Combination of information technologies and management influence on practical physics lessons
Авторы: Оленюк, Ірина Василівна
Ключевые слова: контроль, тестування, особистісно-діяльнісні вимірники якості знань, управління навчально-пізнавальною діяльністю
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Оленюк, І. В. Поєднання інформаційних технологій та управлінських впливів на практичних заняттях з фізики [Текст] / І. В. Оленюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 129–131. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 131 (3 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розкриваються особливості здійснення управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів у процесі навчання фізики з використанням інформаційних технологій. Підготовка фахівців технічних спеціальностей та забезпечення відповідних рівнів якості знань передбачає реалізацію цілей управлінських впливів. Однією із таких цілей є досягнення студентами прогнозованих рівнів якості знань, що визначається цільовою програмою з фізики, складеною відповідно до освітньо-професійної програми фахівця. До- сягнення рівня, визначеного цільовою програмою, можливе при поетапному просуванні від нижчого рівня до вищого у ході проведення всіх типів занять, в тому числі, практичних. Ключові слова: контроль, тестування, особистісно-ді- яльнісні вимірники якості знань, управління навчально-пізна- вальною діяльністю.
Описание: The article describes the features of the management of teaching and learning activities of students in learning physics using information technology. Training of specialists of technical specialities and ensuring the appropriate levels of quality knowledge presupposes the realisation of of objectives of management actions. One of these goals is to achieve by students the anticipated level of knowledge quality that is defined by a target program in physics, compiled in accordance with the educational programme of a specialist. Achieving the level, set in a target program, is possible with a gradual move from lower to higher in the course of all types of training, including practical. Key words: monitoring, testing, student-activity-meters as a knowledge management training and cognitive activity.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1854
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ПОЄДНАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА УПРАВЛІНСЬКИХ ВПЛИВІВ НА.pdf191.19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.