Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1859
Назва: Соціально-економічні та педагогічні передумови розвитку шкільної освіти в Україні в другій половині ХХ століття
Інші назви: Social economic and pedagogic preconditions of development of school education in ukraine in the second half of XX century
Автори: Павлюк, Олена Михайлівна
Ключові слова: школа, освіта, зміни, суспільство
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Павлюк, О. М. Соціально-економічні та педагогічні передумови розвитку шкільної освіти в Україні в другій половині ХХ століття [Текст] / О. М. Павлюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 141–143. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 142 (5 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті здійснений аналіз соціально-економічних та педагогічних передумов розвитку шкільної освіти другої по- ловини ХХ століття. Доведено, що шкільна освіта другої половини ХХ століття формувалася під впливом важливих соціально-економічних та педагогічних перетворень, що відбувалися з кінця ХІХ століття до середини 1950-х рр. Ви- явлені принципові зміни, які відбувалися в суспільстві в цей період і вплинули на шкільну освіту другої половини ХХ сто- ліття. Встановлені недоліки, що призвели до деформації соціальних функцій школи й утруднювали успішну реаліза- цію народногосподарських завдань, гальмували об’єктивний процес об’єднання загальноосвітньої й професійної школи та знижували ефективність суспільної системи навчання й ви- ховання. Умови для реалізації нових принципів народної освіти створили соціально-економічні і як наслідок педагогічні зміни в суспільстві першої половини ХХ століття. Створена сис- тема, зокрема, шкільної математичної освіти розвивалася на основі корінних соціально-економічних і політичних пере- творень, які відбувалися в країні під час державного будівни- цтва. Доведено, що при визначенні завдань школи неприпус- тимо орієнтуватися тільки на поточні суспільні потреби, які б важливі вони не були в той або інший момент. Важливо враховувати не тільки економічні інтереси суспільства, але й ціннісні установки підростаючого покоління, брати до уваги весь комплекс закономірностей розвитку та функціонування цього соціального інституту. Ключові слова: школа, освіта, зміни, суспільство.
Опис: The analysis of socio-economic and pedagogical pre-conditions of development of school education of the second half of ХХ of century is carried out in the article. It is well-proven that school formation of the second half of ХХ of century was formed under act of important socioeconomic and pedagogical changes, which took place from the end ХІХ of century to the middle 1950-th fundamental changes which took place in society in this period and influenced on school education of the second half of ХХ of century are Educed. Defects, which resulted in deformation of social functions of school of й complicated, braked the objective process of association of general and professional school and reduced efficiency of the public departmental and education teaching, are set. Realization of new principles of folk education created socioeconomic and as a result pedagogical changes in society of the first half of ХХ of century. Created system, in particular, school mathematical education developed on the basis of drastic socio-economic and political alternations which took place in a country during state building. It is well-proven that at determination of tasks of school it is impermissible to be oriented only on current public necessities. It is important to take into account not only economic interests of society but also valued options of rising generation, take into account is all complex of conformities to law of development and functioning of this social institute. Key words: school, education, changes, society.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1859
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.