Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРозлуцька, Галина Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-04-22T09:01:55Z-
dc.date.available2015-04-22T09:01:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРозлуцька, Г. М. Вартісні пріоритети у педагогічній спадщині Августина Волошина [Текст] / Г. М. Розлуцька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 167–170. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 169 (6 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1869-
dc.descriptionThe significance of Augustin Voloshin as pedagogue, socio-political as well as religious activist extends far beyond Transcarpathia. The basic factors of the pedagogue’s outlook formation, have been revealed in the article. Value priorities of Augustin Voloshin heritage were found. The display of absolute, civil, family and personal values in the teaching heritage of Augustin Voloshin were analyzed. The main factors of the Transcarpathian youth education: family, school, state and church were defined. Indicated the significance for the establishment of individual property values of the extracurricular institutions: libraries, society of young, theater groups and others. Key words: pedagogical heritage, value, value priorities, absolute value, civil value, family value, personal value.uk
dc.description.abstractЗначення Августина Волошина як вченого-педагога, громадсько-політичного та релігійного діяча виходить за межі Закарпаття. Розкрито основні чинники формування сві- тогляду педагога. З’ясовано вартісні пріоритети у доробку Августина Волошина. Проаналізовано відображення абсо- лютних, громадянських, сімейних та особистих вартостей у педагогічній спадщині Августина Волошина. Визначено го- ловні фактори виховання закарпатської молоді: сім’ю, школу, державу та церкву. Вказано значення в утверджені цінностей особистостого життя позашкільних закладів: бібліотек, то- вариств молоді, театральних гуртків тощо. Ключові слова: педагогічна спадщина, вартості, вартіс- ні пріоритети, абсолютні вартості, громадянські вартості, сімейні вартості, особисті вартості.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпедагогічна спадщинаuk
dc.subjectвартостіuk
dc.subjectвартісні пріоритетиuk
dc.subjectабсолютні вартостіuk
dc.subjectгромадянські вартостіuk
dc.subjectсімейні вартостіuk
dc.subjectособисті вартостіuk
dc.titleВартісні пріоритети у педагогічній спадщині Августина Волошинаuk
dc.title.alternativeValue priorities in pedagogical heritage of Augustin Voloshinuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВАРТІСНІ ПРОРИТЕТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ АВГУСТИНА ВОЛОШИНА.pdf187.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.