Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1869
Назва: Вартісні пріоритети у педагогічній спадщині Августина Волошина
Інші назви: Value priorities in pedagogical heritage of Augustin Voloshin
Автори: Розлуцька, Галина Миколаївна
Ключові слова: педагогічна спадщина, вартості, вартісні пріоритети, абсолютні вартості, громадянські вартості, сімейні вартості, особисті вартості
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Розлуцька, Г. М. Вартісні пріоритети у педагогічній спадщині Августина Волошина [Текст] / Г. М. Розлуцька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 167–170. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 169 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Значення Августина Волошина як вченого-педагога, громадсько-політичного та релігійного діяча виходить за межі Закарпаття. Розкрито основні чинники формування сві- тогляду педагога. З’ясовано вартісні пріоритети у доробку Августина Волошина. Проаналізовано відображення абсо- лютних, громадянських, сімейних та особистих вартостей у педагогічній спадщині Августина Волошина. Визначено го- ловні фактори виховання закарпатської молоді: сім’ю, школу, державу та церкву. Вказано значення в утверджені цінностей особистостого життя позашкільних закладів: бібліотек, то- вариств молоді, театральних гуртків тощо. Ключові слова: педагогічна спадщина, вартості, вартіс- ні пріоритети, абсолютні вартості, громадянські вартості, сімейні вартості, особисті вартості.
Опис: The significance of Augustin Voloshin as pedagogue, socio-political as well as religious activist extends far beyond Transcarpathia. The basic factors of the pedagogue’s outlook formation, have been revealed in the article. Value priorities of Augustin Voloshin heritage were found. The display of absolute, civil, family and personal values in the teaching heritage of Augustin Voloshin were analyzed. The main factors of the Transcarpathian youth education: family, school, state and church were defined. Indicated the significance for the establishment of individual property values of the extracurricular institutions: libraries, society of young, theater groups and others. Key words: pedagogical heritage, value, value priorities, absolute value, civil value, family value, personal value.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1869
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВАРТІСНІ ПРОРИТЕТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ АВГУСТИНА ВОЛОШИНА.pdf187.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.