Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1869
Title: Вартісні пріоритети у педагогічній спадщині Августина Волошина
Other Titles: Value priorities in pedagogical heritage of Augustin Voloshin
Authors: Розлуцька, Галина Миколаївна
Keywords: педагогічна спадщина, вартості, вартісні пріоритети, абсолютні вартості, громадянські вартості, сімейні вартості, особисті вартості
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Розлуцька, Г. М. Вартісні пріоритети у педагогічній спадщині Августина Волошина [Текст] / Г. М. Розлуцька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 167–170. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 169 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Значення Августина Волошина як вченого-педагога, громадсько-політичного та релігійного діяча виходить за межі Закарпаття. Розкрито основні чинники формування сві- тогляду педагога. З’ясовано вартісні пріоритети у доробку Августина Волошина. Проаналізовано відображення абсо- лютних, громадянських, сімейних та особистих вартостей у педагогічній спадщині Августина Волошина. Визначено го- ловні фактори виховання закарпатської молоді: сім’ю, школу, державу та церкву. Вказано значення в утверджені цінностей особистостого життя позашкільних закладів: бібліотек, то- вариств молоді, театральних гуртків тощо. Ключові слова: педагогічна спадщина, вартості, вартіс- ні пріоритети, абсолютні вартості, громадянські вартості, сімейні вартості, особисті вартості.
Description: The significance of Augustin Voloshin as pedagogue, socio-political as well as religious activist extends far beyond Transcarpathia. The basic factors of the pedagogue’s outlook formation, have been revealed in the article. Value priorities of Augustin Voloshin heritage were found. The display of absolute, civil, family and personal values in the teaching heritage of Augustin Voloshin were analyzed. The main factors of the Transcarpathian youth education: family, school, state and church were defined. Indicated the significance for the establishment of individual property values of the extracurricular institutions: libraries, society of young, theater groups and others. Key words: pedagogical heritage, value, value priorities, absolute value, civil value, family value, personal value.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1869
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.