Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1869
Название: Вартісні пріоритети у педагогічній спадщині Августина Волошина
Другие названия: Value priorities in pedagogical heritage of Augustin Voloshin
Авторы: Розлуцька, Галина Миколаївна
Ключевые слова: педагогічна спадщина, вартості, вартісні пріоритети, абсолютні вартості, громадянські вартості, сімейні вартості, особисті вартості
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Розлуцька, Г. М. Вартісні пріоритети у педагогічній спадщині Августина Волошина [Текст] / Г. М. Розлуцька // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 167–170. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 169 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Значення Августина Волошина як вченого-педагога, громадсько-політичного та релігійного діяча виходить за межі Закарпаття. Розкрито основні чинники формування сві- тогляду педагога. З’ясовано вартісні пріоритети у доробку Августина Волошина. Проаналізовано відображення абсо- лютних, громадянських, сімейних та особистих вартостей у педагогічній спадщині Августина Волошина. Визначено го- ловні фактори виховання закарпатської молоді: сім’ю, школу, державу та церкву. Вказано значення в утверджені цінностей особистостого життя позашкільних закладів: бібліотек, то- вариств молоді, театральних гуртків тощо. Ключові слова: педагогічна спадщина, вартості, вартіс- ні пріоритети, абсолютні вартості, громадянські вартості, сімейні вартості, особисті вартості.
Описание: The significance of Augustin Voloshin as pedagogue, socio-political as well as religious activist extends far beyond Transcarpathia. The basic factors of the pedagogue’s outlook formation, have been revealed in the article. Value priorities of Augustin Voloshin heritage were found. The display of absolute, civil, family and personal values in the teaching heritage of Augustin Voloshin were analyzed. The main factors of the Transcarpathian youth education: family, school, state and church were defined. Indicated the significance for the establishment of individual property values of the extracurricular institutions: libraries, society of young, theater groups and others. Key words: pedagogical heritage, value, value priorities, absolute value, civil value, family value, personal value.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1869
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВАРТІСНІ ПРОРИТЕТИ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ АВГУСТИНА ВОЛОШИНА.pdf187.64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.