Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1876
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСліпухіна, Ірина Андріївна-
dc.contributor.authorЛахін, Борис Федорович-
dc.date.accessioned2015-04-22T10:32:57Z-
dc.date.available2015-04-22T10:32:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСліпухіна, І. А. Елементи проблемного навчання в курсі загальної фізики: застосування ефекту допплера в наукових дослідженнях і техніці [Текст] / І. А. Сліпухіна, Б. Ф. Лахін // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 175–178. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 177 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1876-
dc.descriptionThe article addresses the methods of structuring the training-material in the topic of “Effect Doppler” with the aim to creat problematic tasks at the rate of total physics. According to the results introduced in scientific and methodical developments, the authors state the raising of quality of individual work of students on the basis of dominance motivation, professional meaningful and active approaches to didactics of modern engineering education. Key words: problem-based learning, PBL, problem tasks, independent study students, didactics of engineering education.uk
dc.description.abstractВ статті розглянуто способи структурування на- вчального матеріалу в рамках теми “Ефект Допплера” з ме- тою створення проблемних завдань з курсу загальної фізики. За результатами впроваджених науково-методичних роз- робок автори констатують підвищення якості самостійної роботи студентів на основі домінування мотиваційного, про- фесійно-значущого і діяльнісного підходів в дидактиці сучас- ної інженерної освіти. Ключові слова: проблемно-орієнтоване навчання, про- блемні завдання, самостійна робота студента, дидактика інженерної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпроблемно-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectпроблемні завданняuk
dc.subjectсамостійна робота студентаuk
dc.subjectдидактика інженерної освітиuk
dc.titleЕлементи проблемного навчання в курсі загальної фізики: застосування ефекту допплера в наукових дослідженнях і техніціuk
dc.title.alternativeElements of problem−based learning in the course of general physics: application of doppler effect in research and technologyuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2013 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕЛЕМЕНТИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В КУРСІ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ.pdf310 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.