Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1876
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сліпухіна, Ірина Андріївна | - |
dc.contributor.author | Лахін, Борис Федорович | - |
dc.date.accessioned | 2015-04-22T10:32:57Z | - |
dc.date.available | 2015-04-22T10:32:57Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Сліпухіна, І. А. Елементи проблемного навчання в курсі загальної фізики: застосування ефекту допплера в наукових дослідженнях і техніці [Текст] / І. А. Сліпухіна, Б. Ф. Лахін // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 175–178. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 177 (12 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1876 | - |
dc.description | The article addresses the methods of structuring the training-material in the topic of “Effect Doppler” with the aim to creat problematic tasks at the rate of total physics. According to the results introduced in scientific and methodical developments, the authors state the raising of quality of individual work of students on the basis of dominance motivation, professional meaningful and active approaches to didactics of modern engineering education. Key words: problem-based learning, PBL, problem tasks, independent study students, didactics of engineering education. | uk |
dc.description.abstract | В статті розглянуто способи структурування на- вчального матеріалу в рамках теми “Ефект Допплера” з ме- тою створення проблемних завдань з курсу загальної фізики. За результатами впроваджених науково-методичних роз- робок автори констатують підвищення якості самостійної роботи студентів на основі домінування мотиваційного, про- фесійно-значущого і діяльнісного підходів в дидактиці сучас- ної інженерної освіти. Ключові слова: проблемно-орієнтоване навчання, про- блемні завдання, самостійна робота студента, дидактика інженерної освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | проблемно-орієнтоване навчання | uk |
dc.subject | проблемні завдання | uk |
dc.subject | самостійна робота студента | uk |
dc.subject | дидактика інженерної освіти | uk |
dc.title | Елементи проблемного навчання в курсі загальної фізики: застосування ефекту допплера в наукових дослідженнях і техніці | uk |
dc.title.alternative | Elements of problem−based learning in the course of general physics: application of doppler effect in research and technology | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ЕЛЕМЕНТИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В КУРСІ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ.pdf | 310 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.