Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1876
Назва: Елементи проблемного навчання в курсі загальної фізики: застосування ефекту допплера в наукових дослідженнях і техніці
Інші назви: Elements of problem−based learning in the course of general physics: application of doppler effect in research and technology
Автори: Сліпухіна, Ірина Андріївна
Лахін, Борис Федорович
Ключові слова: проблемно-орієнтоване навчання, проблемні завдання, самостійна робота студента, дидактика інженерної освіти
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Сліпухіна, І. А. Елементи проблемного навчання в курсі загальної фізики: застосування ефекту допплера в наукових дослідженнях і техніці [Текст] / І. А. Сліпухіна, Б. Ф. Лахін // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 175–178. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 177 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто способи структурування на- вчального матеріалу в рамках теми “Ефект Допплера” з ме- тою створення проблемних завдань з курсу загальної фізики. За результатами впроваджених науково-методичних роз- робок автори констатують підвищення якості самостійної роботи студентів на основі домінування мотиваційного, про- фесійно-значущого і діяльнісного підходів в дидактиці сучас- ної інженерної освіти. Ключові слова: проблемно-орієнтоване навчання, про- блемні завдання, самостійна робота студента, дидактика інженерної освіти.
Опис: The article addresses the methods of structuring the training-material in the topic of “Effect Doppler” with the aim to creat problematic tasks at the rate of total physics. According to the results introduced in scientific and methodical developments, the authors state the raising of quality of individual work of students on the basis of dominance motivation, professional meaningful and active approaches to didactics of modern engineering education. Key words: problem-based learning, PBL, problem tasks, independent study students, didactics of engineering education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1876
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЕЛЕМЕНТИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В КУРСІ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ.pdf310 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.