Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1876
Название: Елементи проблемного навчання в курсі загальної фізики: застосування ефекту допплера в наукових дослідженнях і техніці
Другие названия: Elements of problem−based learning in the course of general physics: application of doppler effect in research and technology
Авторы: Сліпухіна, Ірина Андріївна
Лахін, Борис Федорович
Ключевые слова: проблемно-орієнтоване навчання, проблемні завдання, самостійна робота студента, дидактика інженерної освіти
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Сліпухіна, І. А. Елементи проблемного навчання в курсі загальної фізики: застосування ефекту допплера в наукових дослідженнях і техніці [Текст] / І. А. Сліпухіна, Б. Ф. Лахін // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 175–178. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 177 (12 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто способи структурування на- вчального матеріалу в рамках теми “Ефект Допплера” з ме- тою створення проблемних завдань з курсу загальної фізики. За результатами впроваджених науково-методичних роз- робок автори констатують підвищення якості самостійної роботи студентів на основі домінування мотиваційного, про- фесійно-значущого і діяльнісного підходів в дидактиці сучас- ної інженерної освіти. Ключові слова: проблемно-орієнтоване навчання, про- блемні завдання, самостійна робота студента, дидактика інженерної освіти.
Описание: The article addresses the methods of structuring the training-material in the topic of “Effect Doppler” with the aim to creat problematic tasks at the rate of total physics. According to the results introduced in scientific and methodical developments, the authors state the raising of quality of individual work of students on the basis of dominance motivation, professional meaningful and active approaches to didactics of modern engineering education. Key words: problem-based learning, PBL, problem tasks, independent study students, didactics of engineering education.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1876
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЕЛЕМЕНТИ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ В КУРСІ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ.pdf310 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.