Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1876
Title: Елементи проблемного навчання в курсі загальної фізики: застосування ефекту допплера в наукових дослідженнях і техніці
Other Titles: Elements of problem−based learning in the course of general physics: application of doppler effect in research and technology
Authors: Сліпухіна, Ірина Андріївна
Лахін, Борис Федорович
Keywords: проблемно-орієнтоване навчання, проблемні завдання, самостійна робота студента, дидактика інженерної освіти
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Сліпухіна, І. А. Елементи проблемного навчання в курсі загальної фізики: застосування ефекту допплера в наукових дослідженнях і техніці [Текст] / І. А. Сліпухіна, Б. Ф. Лахін // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 175–178. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 177 (12 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті розглянуто способи структурування на- вчального матеріалу в рамках теми “Ефект Допплера” з ме- тою створення проблемних завдань з курсу загальної фізики. За результатами впроваджених науково-методичних роз- робок автори констатують підвищення якості самостійної роботи студентів на основі домінування мотиваційного, про- фесійно-значущого і діяльнісного підходів в дидактиці сучас- ної інженерної освіти. Ключові слова: проблемно-орієнтоване навчання, про- блемні завдання, самостійна робота студента, дидактика інженерної освіти.
Description: The article addresses the methods of structuring the training-material in the topic of “Effect Doppler” with the aim to creat problematic tasks at the rate of total physics. According to the results introduced in scientific and methodical developments, the authors state the raising of quality of individual work of students on the basis of dominance motivation, professional meaningful and active approaches to didactics of modern engineering education. Key words: problem-based learning, PBL, problem tasks, independent study students, didactics of engineering education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1876
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.