Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1899
Title: Нормативно-правове регулювання підготовки майбутніх вчителів англійської мови у вищих навчальних закладах Англії та Шотландії
Other Titles: Normative regulation of training of future english teachers in higher England and Scotland
Authors: Сулим, Наталія Володимирівна
Keywords: підготовка майбутніх учителів англійської мови, вищі навчальні заклади, стандартизація освіти
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Сулим, Н. В. Нормативно-правове регулювання підготовки майбутніх вчителів англійської мови у вищих навчальних закладах Англії та Шотландії [Текст] / Н. В. Сулим // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 202–204. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 204 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті здійснений аналіз нормативно-правового за- безпечення підготовки майбутніх вчителів англійської мови у вищих навчальних закладах Англії та Шотландії на основі актів загальноєвропейського значення, законів та цирку- лярів, щ о с тосуються о рганізації п ідготовки в чителів, р е- формування освіти, забезпечення якості, стандартизації освіти. Висвітлені особливості шкільної реформи 1988 року, що проводилася в напрямку перегляду змісту навчання, за- провадження національної оцінки знань учнів та змін щодо управлінських процесів. Проаналізовані положення концепції європейської освіти у межах єдиного освітнього простору, що мали великий вплив на реформування системи підготовки вчителів англійської мови в Англії та Шотландії. Ключові слова: підготовка майбутніх учителів англій- ської мови, вищі навчальні заклади, стандартизація освіти.
Description: The analysis of the regulatory and legal framework for training of future teachers of the English language at higher educational establishments in England and Scotland has been performed in the article on the basis of common European regulations, laws and circulars relating to the training of teachers, education reform, quality assurance, standardization of education. Specific features of 1988 school reform carried out in the direction of review of the content of education, introduction of a national system of students’ knowledge assessment, changes concerning management processes have been highlighted. Provisions of the concept of European education within a single educational space having big impact on reforming English teachers’ education in England and Scotland have been analysed. Key words: training of future teachers of English, higher educational establishments, standardization of education.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1899
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.