Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1899
Назва: Нормативно-правове регулювання підготовки майбутніх вчителів англійської мови у вищих навчальних закладах Англії та Шотландії
Інші назви: Normative regulation of training of future english teachers in higher England and Scotland
Автори: Сулим, Наталія Володимирівна
Ключові слова: підготовка майбутніх учителів англійської мови, вищі навчальні заклади, стандартизація освіти
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Сулим, Н. В. Нормативно-правове регулювання підготовки майбутніх вчителів англійської мови у вищих навчальних закладах Англії та Шотландії [Текст] / Н. В. Сулим // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2013. – Вип. 27. – С. 202–204. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 204 (9 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті здійснений аналіз нормативно-правового за- безпечення підготовки майбутніх вчителів англійської мови у вищих навчальних закладах Англії та Шотландії на основі актів загальноєвропейського значення, законів та цирку- лярів, щ о с тосуються о рганізації п ідготовки в чителів, р е- формування освіти, забезпечення якості, стандартизації освіти. Висвітлені особливості шкільної реформи 1988 року, що проводилася в напрямку перегляду змісту навчання, за- провадження національної оцінки знань учнів та змін щодо управлінських процесів. Проаналізовані положення концепції європейської освіти у межах єдиного освітнього простору, що мали великий вплив на реформування системи підготовки вчителів англійської мови в Англії та Шотландії. Ключові слова: підготовка майбутніх учителів англій- ської мови, вищі навчальні заклади, стандартизація освіти.
Опис: The analysis of the regulatory and legal framework for training of future teachers of the English language at higher educational establishments in England and Scotland has been performed in the article on the basis of common European regulations, laws and circulars relating to the training of teachers, education reform, quality assurance, standardization of education. Specific features of 1988 school reform carried out in the direction of review of the content of education, introduction of a national system of students’ knowledge assessment, changes concerning management processes have been highlighted. Provisions of the concept of European education within a single educational space having big impact on reforming English teachers’ education in England and Scotland have been analysed. Key words: training of future teachers of English, higher educational establishments, standardization of education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/1899
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 27 - 2013



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.