Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19043
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКляп, Маріанна Іванівна-
dc.date.accessioned2018-05-04T10:47:42Z-
dc.date.available2018-05-04T10:47:42Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.citationКляп М.І. Окремі проблеми сучасної корекційної педагогіки в Україні (на прикладі Закарпаття) /М.І. Кляп // Науковий вісник Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. "Корекційна педагогіка та спеціальна психологія". – Випуск 35: збірник наукових праць /М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ: Вид- во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. – 186 с. – С. 29-36.uk
dc.identifier.issn2310-0893-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19043-
dc.description.abstractСтаття висвітлює деякі проблеми сучасної корекційної педагогіки, головним завданням якої є всебічний розвиток осіб з особливими освітніми потребами. Основна увага звертається на можливість ранньої діагностики дітей з порушеннями психофізичного розвитку та надання їм корекційних послуг, окремих аспектів організації інклюзивного навчання учнів, що потребують корекції фізичного та\або психічного стану. Окремі підходи до розв’язання цих проблем показані на прикладі практичної діяльності закладів Закарпатської області. У статті піднімаються питання про оптимізацію мережі спеціальних шкіл, недостатність навчально-методичної літератури для спеціального навчання, незабезпеченість навчально-виховного процесу як у спеціальних школах, так і в закладах з інклюзивним навчанням педагогами із спеціальною вищою освітою, необхідність створення відповідної бази для корекційного блоку навчання дітей з особливими освітніми потребами у звичайній загальноосвітній школі. Підкреслено, що розв’язання зазначених проблем можливе лише спільними зусиллями органів управління освітою, науково-педагогічних працівників, учителів-практиків і батьків дітей з особливими освітніми потребами.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауковий вісник Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Випуск 35: збірник наукових праць /М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ: Вид- во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018.uk
dc.subjectкорекційна педагогікаuk
dc.subjectдіти з порушеннями психофізичного розвиткуuk
dc.subjectінклюзивне навчанняuk
dc.subjectЗакарпаттяuk
dc.titleОкремі проблеми сучасної корекційної педагогіки в Україні (на прикладі Закарпаття)uk
dc.title.alternativeSEPARATE PROBLEMS OF MODERN CORRECTIONAL PEDAGOGY IN UKRAINE (ON THE EXAMPLE OF TRANSCARPATHIA)uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної терапії, реабілітації, спеціальної та інклюзивної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_ Кляп М.І. .pdfнаукова публікація345.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.