Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19043
Назва: Окремі проблеми сучасної корекційної педагогіки в Україні (на прикладі Закарпаття)
Інші назви: SEPARATE PROBLEMS OF MODERN CORRECTIONAL PEDAGOGY IN UKRAINE (ON THE EXAMPLE OF TRANSCARPATHIA)
Автори: Кляп, Маріанна Іванівна
Ключові слова: корекційна педагогіка, діти з порушеннями психофізичного розвитку, інклюзивне навчання, Закарпаття
Дата публікації: кві-2018
Видавництво: Науковий вісник Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. – Випуск 35: збірник наукових праць /М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ: Вид- во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018.
Бібліографічний опис: Кляп М.І. Окремі проблеми сучасної корекційної педагогіки в Україні (на прикладі Закарпаття) /М.І. Кляп // Науковий вісник Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. "Корекційна педагогіка та спеціальна психологія". – Випуск 35: збірник наукових праць /М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Київ: Вид- во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2018. – 186 с. – С. 29-36.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює деякі проблеми сучасної корекційної педагогіки, головним завданням якої є всебічний розвиток осіб з особливими освітніми потребами. Основна увага звертається на можливість ранньої діагностики дітей з порушеннями психофізичного розвитку та надання їм корекційних послуг, окремих аспектів організації інклюзивного навчання учнів, що потребують корекції фізичного та\або психічного стану. Окремі підходи до розв’язання цих проблем показані на прикладі практичної діяльності закладів Закарпатської області. У статті піднімаються питання про оптимізацію мережі спеціальних шкіл, недостатність навчально-методичної літератури для спеціального навчання, незабезпеченість навчально-виховного процесу як у спеціальних школах, так і в закладах з інклюзивним навчанням педагогами із спеціальною вищою освітою, необхідність створення відповідної бази для корекційного блоку навчання дітей з особливими освітніми потребами у звичайній загальноосвітній школі. Підкреслено, що розв’язання зазначених проблем можливе лише спільними зусиллями органів управління освітою, науково-педагогічних працівників, учителів-практиків і батьків дітей з особливими освітніми потребами.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/19043
ISSN: 2310-0893
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичної реабілітації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_ Кляп М.І. .pdfнаукова публікація345.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.